Corporate Identity Sassy Socks

De beste sokken. Maandelijks op de deurmat.

Client: Myself
Website: sassysocks.nl
Services: concept, design

Geinspireerd door het werk van Piet Parra en Roy lichtenstijn heb ik het lifestyle merk Sassy Socks opgezet. Altijd uitgesproken. Zelden subtiel. Sassy Socks is de knipoog van je outfit. Kleuren zoeter dan coca cola. Branding scherper dan de tong van je ex. Strak design. Maandelijks op je deurmat. Kortom, een geniaal sokkenabonnement. 

Op het animatie werk na, is alles op deze pagina door mij ontworpen.

Awards & regognition
Top Digital Talent The Next Web T500 2019

Responsibilities
Concept, Design, Advertisement, Production

Deliverables
Corporate identity, Logo, Market Development

Credits
Aron Moll – Animatiewerk

Visit site
www.sassysocks.nl

Heading
Ubunto Bold

Subheading
Ubunto Medium

Body
Ubuntu Regular

Color
Om Sassy Socks’ merk te laden, zijn er kleuren gekozen die aansluiten bij de merkwaarden: altijd uitgesproken, soms subtiel.

Logo
Duidelijk. Wat je ziet is wat je krijgt.

Brandelements
Om Sassy Socks te laten opvallen in de zee van sokken merken, heb ik uitgesproken patterns ontwikkelt.

Icons
Om Sassy Socks’ merk te laden, heb ik icons ontworpen die het merk weerspiegelen.

Website

Ook de website heb ik onder handen genomen, vanuit zowel UX als conversie perspectief. De resultaten spreken voor zich.

sassysockswebmob1
sassysockswebmob2
sassysockswebmob3
sassysockswebmob4
sassysockswebmob5
sassysockswebmob6
sassysockswebdesk1
sassysockswebdesk2
sassysockswebdesk3
sassysockswebdesk4
sassysockswebdesk5
sassysockswebdesk6
sassysockswebdesk7

Ads
Om Sassy Socks’ haar acquisitie aan te jagen, hebben we verschillende adsets gedraaid.