Geinspireerd door het werk van Piet Parra en Roy lichtenstijn heb ik het lifestyle merk Sassy Socks opgezet. Altijd uitgesproken. Zelden subtiel. Sassy Socks is de knipoog van je outfit. Kleuren zoeter dan coca cola. Branding scherper dan de tong van je ex. Strak design. Maandelijks op je deurmat. Kortom, een geniaal sokkenabonnement.
Op het animatie werk na, is alles op deze pagina door mij ontworpen.
Awards & regognition
Top Digital Talent The Next Web T500 2019
Responsibilities
Concept, Design, Advertisement, Production
Deliverables
Corporate identity, Logo, Market Development
Credits
Aron Moll – Animatiewerk
Visit site
www.sassysocks.nl
Heading
Ubunto Bold
Subheading
Ubunto Medium
Body
Ubuntu Regular
Color
Om Sassy Socks’ merk te laden, zijn er kleuren gekozen die aansluiten bij de merkwaarden: altijd uitgesproken, soms subtiel.
Logo
Duidelijk. Wat je ziet is wat je krijgt.
Brandelements
Om Sassy Socks te laten opvallen in de zee van sokken merken, heb ik uitgesproken patterns ontwikkelt.
Icons
Om Sassy Socks’ merk te laden, heb ik icons ontworpen die het merk weerspiegelen.
Website
Ook de website heb ik onder handen genomen, vanuit zowel UX als conversie perspectief. De resultaten spreken voor zich.
Ads
Om Sassy Socks’ haar acquisitie aan te jagen, hebben we verschillende adsets gedraaid.