Tijdens mijn werkzaamheden bij Ticketswap, Bloomon en Swapfiets was er veel behoefte aan nieuwe inzichten, datagedreven toepassingen en experimenten. Hier hebben wij veel tools voor gebruikt.
Awards & regognition
Dutch Marketing Awards 2018, Nominatie Communicatie Talent 2018
Responsibilities
Stakeholdermanagement, Concept, Design
Deliverables
Corporate identity, Logo, Fietsbranding & website
Visit site
www.swapfiets.com
Van a/b-testen, tot marketing automation, tot aan het instellen van lookuptables, datalayervariables, filters en custom eventtracking in Google Analytics (UA & GA4) en het inzichtelijk maken van de conversiefunnel.
Ik ben trots om te zeggen dat ik van alle weergegeven tools de fijne details weet om ze effectief in te zetten voor jouw doeleinden.
Wat zijn de fijne details dan precies, hoor ik je denken? Voorbeeld: als er een foutmelding wordt weergegeven op de site, start er automatisch een screenrecording voor die gebruiker in Hotjar waardoor ik later weer hoe ik die flow moet optimaliseren. Dat level fijne details. Nu jij weer.