Na mijn stage bij Buutvrij in Amsterdam, dacht ik: ik wil ook een reclamebureau. Zo gezegd, zo gedaan. Meet Young Crafts. Samen met een designer, creative en projectmanager zijn we van start gegaan.
Awards & regognition
Various regional press.
Responsibilities
Copywriting, concepting, pitching.
Visit site
Young Crafts
Manifesto
We believe in curiosity, philosophy and brands.
Without curiosity we would just be walking dead men.
Everyone wants to give some meaning to their daily lives.
And we think, brands give meaning.
Every brand is a lifestyle,
and we surround ourselves with
brands that resonate our personality.
As four restless souls are craving for curiosity
it’s our goal to create as much of positive impact as possible.
To create different lifestyles which produce a better world.
Just to leave this world a little better than we found it.
Logo
Een bijpassend logo werd gemaakt om onze ambitie, kinderlijk enthousiasme en ophoudelijke nieuwschierigheid te belichamen.
Website
Onze website bestaat uit een portfolio, team en homepage.
‘s Werelds langste speelgoed racebaan
Onze leukste opdracht was die voor Waveracers. Het was aan Young Crafts om dit product in de markt te zetten.
Dit deden we via above the line en below the line middelen. Zo maakte we een tv-commercial voor Nickelodeon en maakte Gio Latooy (1 miljoen volgers) een vlog over ‘s werelds langste speelgoedracebaan. Verder zat hier nog een winactie aan verbonden en hebben we lokale straatpromotie ingezet in speelgoedwinkels.